Cu toate acestea, majoritatea tinerilor din această generație au obiective financiare bine definite și, spre deosebire de generațiile anterioare, beneficiază de un acces mult mai rapid la informații și sunt dornici să învețe. Astfel, investiția în educația financiară a tinerilor joacă un rol esențial în progresul societății.
Împreună cu publicația Panorama am realizat o serie video de educație financiară de 16 episoade în care întrebăm tinerii despre obiceiuri financiare, planificare buget, carduri, credite, economii, investiții. Le răspund la întrebări colegii noștri, Emma Iaciu, BRD Feeria și Mihai Dogioiu, BRD Triumf, doi dintre managerii noștri din București.
Proiectul editorial include și o serie de materiale jurnalistice publicate pe Panorama.ro, numite Young Money, care analizează relația tinerilor cu banii, dorințele și incertitudinile lor.
Articole publicate:
Un altfel de portret: de ce e Generația Z altfel când vine vorba de comportamentul ei financiar
Seria a fost publicată pe StadiON, și desigur pe Instagram și TikTok.