6 decembrie

Bagă o fisă: educație financiară pentru GenZ

Generația Z se dezvoltă într-un context economic din ce în ce mai complex, fiind direct influențată de costurile ridicate ale vieții, incertitudini și crize suprapuse.
Echipa Comunicare15 noiembrie 2024
Afișări24

Cu toate acestea, majoritatea tinerilor din această generație au obiective financiare bine definite și, spre deosebire de generațiile anterioare, beneficiază de un acces mult mai rapid la informații și sunt dornici să învețe. Astfel, investiția în educația financiară a tinerilor joacă un rol esențial în progresul societății.

Împreună cu publicația Panorama am realizat o serie video de educație financiară de 16 episoade în care întrebăm tinerii despre obiceiuri financiare, planificare buget, carduri, credite, economii, investiții. Le răspund la întrebări colegii noștri, Emma Iaciu, BRD Feeria și Mihai Dogioiu, BRD Triumf, doi dintre managerii noștri din București.

Proiectul editorial include și o serie de materiale jurnalistice publicate pe Panorama.ro, numite Young Money, care analizează relația tinerilor cu banii, dorințele și incertitudinile lor.
 

Articole publicate:

Din aceeași categorie

Competiție în familie

Împreună cu publicația Panorama am realizat o serie video de educație financiară de 16 episoade în care întrebăm tinerii despre obiceiuri financiare, planificare buget, carduri, credite, economii, investiții.
Echipa Comunicare23 aprilie 2025

Vineri, ca fetele (Clubul de carte)

Împreună cu publicația Panorama am realizat o serie video de educație financiară de 16 episoade în care întrebăm tinerii despre obiceiuri financiare, planificare buget, carduri, credite, economii, investiții.
Echipa Comunicare23 aprilie 2025

Urmăriți și

Ai o întrebare?

Trimite-ne un email